Оплата та повернення

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Покупець оформлює замовлення в Інтернет-магазині, діючи за такою послідовністю кроків:

  1. Обирає необхідний Товар у каталозі Інтернет-магазину, після чого обраний Товар автоматично додається до Кошика.
  2. У Кошику Покупець може порівняти різні варіанти Товарів, обрати необхідну кількість і склад асортименту.
  3. На сторінці оформлення замовлення, Покупець вводить свої Персональні дані, у випадку якщо Покупець фізична особа, ці дані включають: ім'я, прізвище, e-mail та номер телефону, адресу у випадку адресної доставки та/або номер відділення пошти/поштомату; у випадку якщо Покупець Юридична особа, ці дані включають: повне найменування юридичної особи, e-mail та номер телефону, Код ЄДРПОУ, ІПН при наявності.
  4. Обирає спосіб оплати та доставки Товару з запропонованих варіантів.
  5. Підтверджує свою згоду з правилами Інтернет-магазину та можливість/неможливість зв'язку з менеджером для узгодження деталей замовлення, встановлюючи позначку у відповідній формі.
  6. Підтверджує замовлення, що означає остаточну згоду з умовами та деталями покупки Товарів.
  7. Оплачує Товари зазначеними способами.
ОПЛАТА ТОВАРІВ

Покупець здійснює оплату Товару, під час оформлення замовлення або на момент його отримання:

  1. Безготівково за допомогою карток: Visa, Mastercard. Оплата здійснюється шляхом введення реквізитів картки під час оформлення замовлення або на момент його отримання. Для цього доступні опції оплати через розрахунковий рахунок або за допомогою платіжної системи “WayForPay”.
  2. Безготівково через електронні гаманці Google Pay та Apple Pay. Покупець може скористатися цими електронними гаманцями для безконтактної оплати замовлення.
  3. Безготівково/готівково при отриманні Товару. Покупець має можливість оплатити замовлення безготівково або готівково при отриманні товару в момент доставки.

У разі оплати Товару шляхом безготівкової оплати, розрахунки здійснюються за використанням платіжної системи “WayForPay” на умовах, передбачених платіжною системою “WayForPay”, Інтернет-магазин не гарантує точність проведення безготівкової передоплати. В такому випадку, гарантом проведення безготівкової оплати виступає платіжна система “WayForPay”. З умовами здійснення оплати за Товар, шляхом використання платіжної системи “WayForPay”, можна ознайомитись скориставшись внутрішнім посиланням.

У разі оплати Товарів шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця на підставі отриманого рахунку та/або оплати в Інтернет-магазину з використанням Google Pay та Apple Pay, у разі оплати Товарів через електронні гаманці Google Pay та Apple Pay, розрахунки здійснюються відповідно до умов та політики цих платіжних систем. Покупець автоматично перенаправляється на веб-сайт або додаток Google Pay або Apple Pay для завершення операції оплати. Оплата здійснюється відповідно до умов користування та політики конфіденційності Google Pay або Apple Pay.

У випадку, коли Покупець обирає оплату через розрахунковий рахунок, Інтернет-магазин надає реквізити для оплати та очікує підтвердження від Покупця щодо сплати за товари. У випадку, якщо Покупець не здійснив оплату за отриманим рахунком протягом 3 (трьох) календарних днів, замовлення вважається відкликаним. Покупець має обов'язок повторно погодити ціну Товару та отримати новий рахунок для проведення оплати.

У випадку якщо Покупець обирає оплату у формі післяплати на відділенні Нової Пошти, розрахунки здійснюються у вигляді накладеного платежу відповідно до умов та тарифів оплати сервісу “Нова пошта”, Інтернет-магазин надсилає Товари та надає 5 (п’ять) днів для отримання Товарів, після спливу 5 (п’яти) днів, Товари автоматично повертаються Продавцю.

Всі комісійні платежі, які виникають у Покупця під час оплати Товару безготівковою передоплатою та накладеним платежем, оплачує Покупець.

ДОСТАВКА ТОВАРІВ

Доставка товару здійснюється за допомогою служб кур’єрської доставки “Нова Пошта” за рахунок Покупця. Отримання товару здійснюється за правилами, встановленими службою кур’єрської доставки “Нова Пошта”, ви можете ознайомитися з тарифами та умовами доставки на веб-сайті сервісу “Нова Пошта” за посиланням.

Відправка Товарів здійснюється на наступний день від дня оформлення замовлення. Продавець не несе відповідальність за можливі затримки або пошкодження, що виникають під час доставки товару службою "Нова Пошта". Після передачі товару кур'єру, ризик втрати або пошкодження товару несе Покупець.

Одночасно з передачею Товару, за запитом Покупця, Продавець надає наступний пакет документів:

  1. Видаткова накладна.
  2. Оригінал рахунку на оплату (при необхідності).
  3. Копії сертифікатів відповідності (при необхідності)

Під час оформлення замовлення, Покупець має можливість залишити коментар, щодо здійснення доставки Товару та обирати спосіб доставки Товару, за допомогою сервісу “Нова Пошта”:

  1. Доставка до відділення;
  2. Адресна доставка Кур’єром;
  3. Доставка в поштомат.

У разі отримання Товару, який має ознаки пошкодження або не відповідає замовленню, Покупець має право скласти акт про неякісну доставку або пошкоджений Товар прямо відділенні "Нова Пошта". Для цього він повинен звернутися до працівника відділення та оформити необхідні документи для подальшого розгляду ситуації та можливого повернення або обміну Товару.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРІВ

Відповідно до Постанови КМУ від 19 березня 1994 р. №172 Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" Покупець має право повернути та/або обміняти тільки Товар неналежної якості, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару, шляхом перерахунку коштів на банківський рахунок Покупця. Товари належної якості не підлягають обміну та/або поверненню.

Інтернет-магазин визначає наступний механізм повернення/обміну Товару:

  1. Покупець повідомляє менеджера Інтернет-магазина про повернення/обмін Товару неналежної якості;
  2. Покупець вказує причини повернення/обміну Товару;
    менеджер Інтернет магазину надає Покупцю зразки документів, заповнення яких необхідне для повернення/обміну Товару;
  3. Покупець заповнює необхідні документи та надсилає Товар на адресу, вказану менеджером Інтернет-магазину.
  4. у випадку обміну Товару, Покупець надає інформацію щодо нового Товару, менеджер Інтернет-магазину робить перерахунок вартості нового Товару та інформує Покупця про наявність, вартість та суму різниці з обмінним Товаром;
  5. після узгодження умов обміну, Покупець заповнює необхідні документи, вказує причини обміну, та надсилає документи та Товар на адресу, вказану менеджером Інтернет-магазину.

Обмін та/або повернення Товару неналежної якості здійснюється в таких випадках:

  1. якщо він не використовувався за причиною неможливості користування та/або частково збережено його товарний вигляд та/або частково збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;
  2. якщо Товар фальсифікований, що підтверджено результатами експертизи;
  3. у разі виявлення істотних недоліків, які роблять неможливим використання Товару відповідно до його призначення;
  4. якщо на момент покупки та в установлені терміни обміну/повернення Товару Покупець виявив, що Товар має прострочені терміни придатності, які роблять його непридатним для використання;
  5. при наявності будь яких розрахункових документів, виданих Покупцю разом з Товаром, а саме: касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, видаткова накладна тощо, які доводять що Товар був придбаний у Інтернет-магазині.

У разі повернення або обміну Товару неналежної якості, всі витрати пов’язані з доставкою Товарів та поверненням коштів несе Інтернет-магазин.

Інтернет-магазин гарантує якість власного Товару, за умови дотримання Покупцем умов використання, призначення та технічних характеристик Товару.

Інтернет-магазин не гарантує якість Товару, якщо:

  1. Покупець використовує Товар не за призначенням;
  2. Покупець не дотримується інструкції та умов використання Товару;
  3. Покупець не дотримується умов зберігання Товару;
  4. Покупець змішує Товар з іншими аналогічними товарами;
  5. вийшов термін зберігання та використання Товару.
ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК ТА КОНТАКТИ
Покупці можуть звертатися у службу підтримки. Наші менеджери оброблять звернення Покупця в найближчий час. Під час звернення до служби підтримки, будь ласка, будьте чесними, надсилайте лише достовірну інформацію, уникайте грубощів і нецензурної лексики, проявляйте ввічливість і доброзичливість, а також поважайте приватні та громадські права інших людей.

Засобами зв'язку зі службою підтримки Інтернет-магазину є:

телефон гарячої лінії: +380986748881.

електронна пошта: sokolovpnatalia269@gmail.com.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТИНЕНТ»

код ЄДРПОУ 32269994

ІПН: 322699907011

Адреса: 89453, Закарпатська обл.,Ужгородський р-н, с. Ірлява, вул. Шевченка, буд. 1А